Smjestivši je u nekadašnji londonski zatvor, u tamnu prostoriju bez prozora, s lancima koji vise sa zidova, ovom reklamom brend ruši neke granice, piše Daily Mail.
Ali unatoč sličnosti s erotskim ljubićem i svjetskom književnom senzacijom, kampanja, zapravo, ima sasvim drugačiji koncept.
Glumica i plesačica Mónica Cruz (35) u kolekciji donjeg rublja za jesen/zimu izgleda senzacionalno.
Predstavljene su dvije kombinacije – Novah, od satena i čipke, inspirirana pedesetim godinama prošlog stoljeća, te puno smjelija Whitney, od crnih traka koje mogu nositi samo one savršeno isklesanog tijela.
Mónici, koja je poput sestre karijeru započela kao plesačica flamenka, to očito nije bio ni najmanji problem.
Kreativna direktorica Agent Provocateura Sarah Shotton za WWD kaže: 'Ona je profesionalna plesačica, vrlo seksi žena. Nikada nisam vidjela ženu koja se tako kreće... Mónica je predivno utjelovljenje brenda Agent Provocateur, svjesna seksipilnosti i osnažena vlastitom senzualnošću.'
Ovo nije prvi put da je Mónica u nekoj reklamnoj kampanji. Godine 2007. ona i Penélope (38) udružile su snage u kampanji za španjolski brend Mango.
Producenti Pirata s Kariba angažirali su je kao sestrinu dvojnicu u nekim scenama filma jer je Penélope tada bila trudna.